קורס ניתוח סביבה עסקית

מרצה: דרור צורף

רכישת מנוי קרא עוד
פתח הכל סגור הכל דקות נצפה

קורס ניתוח סביבה עסקית

מהי מערכת מידע שיווקי ולמה זה חשוב 6:06  
איזה מידע עלי לחפש? - בדיקת השוק 10:54  
דרכים לאיסוף מידע ומודיעין שיווקי 9:51  
מקורות מידע באינטרנט 22:27  
מחקרי שוק 8:18  
פילוח שוק 11:04  
בדיקת מתחרים 9:49  

דרור צורף

שמי דרור צורף ואני משמש כיועץ שיווקי ועסקי וכמרצה בכיר.

את דרכי בעולם השיווק הניהול והמכירות התחלתי לפני כ 25 שנים. לאחר סיום לימודי מנהל עסקים בהתמחות בשיווק במכללה למנהל, עבדתי במס' חברות מובילות במשק כגון: בזק בינלאומי, YNET, סבון של פעם, נרות בשנקין ועוד, בהן שימשתי במגוון תפקידי ניהול שיווק, ניהול מערכי מכירות, ניהול עסקי וניהול כללי של חברות.

צברתי ניסיון רב וידע במהלכי שיווק, תהליכי מכירה, ניהול מערכי שיווק וניהול חברות.

כיום אני מלווה ומייעץ לעשרות רבות של עסקים. תהליכי הייעוץ והליווי שונים מלקוח ללקוח ומותאמים באופן אישי לצרכיו של בעל העסק והיזם.

בנוסף הנני משמש כמרצה בכיר במס' מוסדות וכמרכז מקצועי בתפנית - האוניברסיטההפתוחה במסלול מנהל עסקים ושיווק ופרסום. במסגרת הלימודים אני מלווה את הסטודנטים בכתיבת תוכניות שיווקיות ועסקיות.

שם הקורס רמה כתוביות
הקמה וניהול עסק הקמה וניהול עסק כולם
ניתוח סביבה עסקית ניתוח סביבה עסקית כולם
רכישת מנוי קרא עוד
פתח הכל סגור הכל דקות נצפה

קורס ניתוח סביבה עסקית

מהי מערכת מידע שיווקי ולמה זה חשוב
איזה מידע עלי לחפש? - בדיקת השוק
דרכים לאיסוף מידע ומודיעין שיווקי
מקורות מידע באינטרנט
מחקרי שוק
פילוח שוק
בדיקת מתחרים