קורס פרסום ממומן בפייסבוק - facebook Ads

מרצה: שחר סרברניק

רכישת מנוי קרא עוד
פתח הכל סגור הכל דקות נצפה

פרסום ממומן בפייסבוק - facebook Ads

1. מבוא לפרסום ממומן בפייסבוק

ההבדל בין פרסום ממומן בגוגל לפרסום ממומן בפייסבוק 1:54  
סוגי מודעות בפייסבוק 4:13  

2. הכנות מקדימות: בחירת מטרות, הגדרת קהל, כתיבה שיווקית והכנה גרפיקה

מי קהל המטרה לפרסום 1:49  
כללים לכתיבה וכתיבה שיווקית 2:11  
הכנת תמונות וגרפיקה לפרסום בפייסבוק 2:43  

3. קידום ממומן של פוסט

קידום פוסט מתוך הפיד ובחירת מטרה 4:32  
בניית קהל בתוך קידום של פוסט 6:04  
בחירת תקציב ומשך זמן בקידום של פוסט 3:48  

4. חשבון מודעות ופתיחת קמפיין ממומן

פתיחת חשבון מודעות 4:08  
מבנה הקמפיין 5:57  
בחירת מטרת הקמפיין 6:00  

5. הקמת סדרת מודעות בתוך קמפיין

בניית הקהל: בחירת תחומי עניין, התנהגויות ופילוחים נוספים 4:38  
בניית קהל ממוקד: יתרונות וסיכום 4:30  
הגדרת מיקומים לפרסום המודעה 4:53  
הגדרת תקציב המודעה, תזמון ואופטימיזציה 5:56  
פיקסל של פייסבוק: מהו, יתרונות וכיצד מטמיעים  
יצירת קהלים נוספים: קהל מותאם אישית 5:07  
יצירת קהלים נוספים : קהל דומה 3:46  

6. בניית המודעה והקריאטיב

בחירת פורמט 6:08  
כתיבת הקריאטיב, הנעה לפעולה ותצוגה מקדימה 4:23  

7. סוגי קמפיינים נוספים

קמפיין מעורבות: קמפיין לגיוס אוהדים (קמפיין לייקים) ועריכת מודעה קיימת 7:33  
קמפיין תנועה: הבאת תנועה לאתר או לדף נחיתה - יצירת סדרת מודעות 5:27  
קמפיין תנועה: להבאת תנועה לאתר או לדף נחיתה - יצירת המודעה 5:17  
קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - יצירת המודעה 4:32  
קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - יצירת הטופס 4:23  
קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - סינון באמצעות שאלה 4:03  
קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - איסוף וניהול לידים 3:33  

8. ממשק מנהל המודעות, מעקב ואופטימיזציה (מיטוב)

ממשק מנהל המודעות: עריכת מודעות 4:32  
ממשק מנהל המודעות: שכפול מודעות, השוואה, חיפוש וסינון 4:39  
אופטימיזציה וניתוח נתוני הקמפיין - חלק א 3:39  
אופטימיזציה וניתוח נתוני הקמפיין - חלק ב 3:24  
בדיקת חיובים 5:44  

סיכום

סיכום הקורס - מה הלאה 1:08  

שחר סרברניק

צלם סלולרי, מרצה, מאפיין מעצב ובונה אתרים ויועץ בתחום לחברות ולעסקים קטנים, מומחה לשיווק באינטרנט ובסלולר, בלוגר ואיש אינטרנט הפועל בזירת הרשת מאז 1997.
בעברו היה ראש החוג לאינטראקטיב באסכולה-מימד ומרצה לצילום, עיצוב וטכנולוגיות במכללות רבות.
מתמחה כיום בעיצוב, איפיון ובניית אתרים ומערכות אינטרנט, צילום בסלולר ושיווק בסלולר.
בעל בלוגים לעיצוב אתרים, טכנולוגיות באינטרנט וצילום באייפון.

שם הקורס רמה כתוביות
וורדפרס - WordPress וורדפרס - WordPress בסיסי
וורדפרס - WordPress - לבעלי אתרים וורדפרס - WordPress - לבעלי אתרים מורחב
וורדפרס - WordPress - למתקדמים וורדפרס - WordPress - למתקדמים מתקדם
פרסום ממומן בפייסבוק - facebook Ads פרסום ממומן בפייסבוק - facebook Ads כולם
רכישת מנוי קרא עוד
פתח הכל סגור הכל דקות נצפה

פרסום ממומן בפייסבוק - facebook Ads

1. מבוא לפרסום ממומן בפייסבוק

ההבדל בין פרסום ממומן בגוגל לפרסום ממומן בפייסבוק
סוגי מודעות בפייסבוק

2. הכנות מקדימות: בחירת מטרות, הגדרת קהל, כתיבה שיווקית והכנה גרפיקה

מי קהל המטרה לפרסום
כללים לכתיבה וכתיבה שיווקית
הכנת תמונות וגרפיקה לפרסום בפייסבוק

3. קידום ממומן של פוסט

קידום פוסט מתוך הפיד ובחירת מטרה
בניית קהל בתוך קידום של פוסט
בחירת תקציב ומשך זמן בקידום של פוסט

4. חשבון מודעות ופתיחת קמפיין ממומן

פתיחת חשבון מודעות
מבנה הקמפיין
בחירת מטרת הקמפיין

5. הקמת סדרת מודעות בתוך קמפיין

בניית הקהל: בחירת תחומי עניין, התנהגויות ופילוחים נוספים
בניית קהל ממוקד: יתרונות וסיכום
הגדרת מיקומים לפרסום המודעה
הגדרת תקציב המודעה, תזמון ואופטימיזציה
פיקסל של פייסבוק: מהו, יתרונות וכיצד מטמיעים
יצירת קהלים נוספים: קהל מותאם אישית
יצירת קהלים נוספים : קהל דומה

6. בניית המודעה והקריאטיב

בחירת פורמט
כתיבת הקריאטיב, הנעה לפעולה ותצוגה מקדימה

7. סוגי קמפיינים נוספים

קמפיין מעורבות: קמפיין לגיוס אוהדים (קמפיין לייקים) ועריכת מודעה קיימת
קמפיין תנועה: הבאת תנועה לאתר או לדף נחיתה - יצירת סדרת מודעות
קמפיין תנועה: להבאת תנועה לאתר או לדף נחיתה - יצירת המודעה
קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - יצירת המודעה
קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - יצירת הטופס
קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - סינון באמצעות שאלה
קמפיין יצירת לידים: טופס פייסבוק פנימי לאיסוף לידים - איסוף וניהול לידים

8. ממשק מנהל המודעות, מעקב ואופטימיזציה (מיטוב)

ממשק מנהל המודעות: עריכת מודעות
ממשק מנהל המודעות: שכפול מודעות, השוואה, חיפוש וסינון
אופטימיזציה וניתוח נתוני הקמפיין - חלק א
אופטימיזציה וניתוח נתוני הקמפיין - חלק ב
בדיקת חיובים

סיכום

סיכום הקורס - מה הלאה