תמיכה

שאלות ותשובות

 

לנוחיותכם עמוד שאלות ותשובות בנושא קורסים און ליין, כאן תוכלו למצוא תשובות גם לפי נושא בתפריט - מיין לפי  - 'בחר קטגוריה'
וגם לפי חיפוש חופשי בשורת החיפוש.

אם עדיין לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם, תוכלו ליצור איתנו קשר בעמוד "צור קשר" ולקבל מענה מנציג שירות לקוחות.

    • כן, אתה יכול להיכנס  לאתר ASKOLI.CO.IL  מכל מחשב המחובר לאינטרנט. עם זאת, אתה יכול להיות מחובר למחשב אחד בלבד בכל פעם.  אולם באפשרותך להיכנס רק מהמחשבים שלך בלבד. (מכשירים או תחנות עבודה כמו מכשיר אייפד או סמארטפון) שים לב שמערכת האתר מאפשרת כניסה ממקסימום של 3 תחנות עבודה לכל היותר של כל מנוי רשום באתר.

      כך תוכל ליהנות מקורס דיגיטלי בנוחות מקסימלית.

    • סרטוני הקורסים הדיגיטליים ניתנים לצפייה באינטרנט, באמצעות הזרמת וידאו בלבד.

      לא ניתן להוריד למחשב את הקורסים המקצועיים. עם זאת, ניתן לרכוש חלק מהקורסים הקצרים דרך שירות הלקוחות.

    • כחברה חינוכית, אנו באתר ASKOLI.CO.IL   עושים כמיטב יכולתנו כדי להפוך את הקורסים המקוונים שלנו לנגישות לתלמידים ומחנכים.

      תוכנית מיוחדת להרשמה בהנחה תהיה זמינה בעתיד בעבור הסטודנטים באחד ממסלולי המנוי שלנו- צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. 

    • כאשר אתם מפעילים את הסרטון בכל קורס דיגיטלי לוקח לו זמן מסוים וקצר לרוב על מנת להיטען, תוכלו לראות את התקדמות הטעינה באמצעות הפס האפור ההולך ומתמלא בחלק התחתון בנגן הסרטונים שלכם, אם תמתינו זמן קצר לפני הפעלת הסרטון, הטעינה תושלם והסרטון לא יתקע. מומלץ לחווית לימוד בכל קורס אונליין.

    • אם ברצונך לשנות את הסיסמה שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

      1. כשאתה מחובר לחשבון שלך באתר  ASKOLI.CO.IL
      2. בחר בתפריט ה"חשבון שלי" ממוקם בפינה השמאלית העליונה.
      3. בחר את "הפרופיל שלי".
      4. שם תוכל לראות את האפשרות, "ערוך".
      5. הזן את הפרטים החדשים שלך בשדות המתאימים.
      6. לחץ "שמור" בכדי לאשר את השינויים.

    • אם ברצונך לשנות את הפרטים האישיים שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

      1. כשאתה מחובר לחשבון ה ASKOLI.CO.IL שלך.
      2. בחר בתפריט "החשבון שלי" הממוקם בפינה השמאלית העליונה.
      3. בחר את "הפרופיל שלי".
      4. באזור ההתחברות לאתר, בחר את אפשרות "ערוך".
      5. הזן את הפרטים חדשים שלך בשדות המתאימים.
      6. לחץ "שמור" בכדי לאשר את השינויים.

    • אם אתה משלם בעבור החשבון שלך, ניתן לשחזר את שם המשתמש שלך על ידי הזנת כתובת הדוא"ל שלך.

      אם אתה עדיין לא יכול לזכור את כתובת הדוא"ל שלך לצפייה בקורס הדיגיטלי, פנה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 09-77-333-00

    • בדוק את דואר הזבל שלך, ייתכן שהאימייל החוזר הגיע לשם במקרה. במידה ולא ימצא מייל לאסכולי, פנה לשירות הלקוחות.

    • כן, אתה יכול להיכנס  לאתר  ASKOLI.CO.IL  מכל מחשב המחובר לאינטרנט ולצפות בכל הקורסים אונליין. עם זאת, אתה יכול להיות מחובר למחשב אחד בלבד בכל פעם.  אולם באפשרותך להיכנס רק מהמחשבים שלך בלבד. (מכשירים או תחנות עבודה כמו מכשיר אייפד או סמארטפון) שים לב שמערכת האתר מאפשרת כניסה ממקסימום של 3 תחנות עבודה לכל היותר של כל מנוי רשום באתר. תוכל לצפות בכל קורס דיגיטלי רק ממקור אחד.

    • לרוב, טעויות הקלדה פשוטות כגון אות שגויה, או למשל, CAPS LOCK, לעתים קרובות יכולות להיות הגורם לאי ההתחברות שלך. כדי להימנע משגיאות, ייתכן שתרצה להעתיק ולהדביק את הנתונים ההזנה. אם עדיין יש לך שאלות, אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו באמצעות מייל או על ידי טלפון 09-77-333-00

    • אנא עקוב אחר הצעדים הבאים כדי לממש את מנוי המתנה שלך:

      1. היכנס לאתר http://WWW.ASKOLI.CO.IL
      2. תמצא בתפריט המוצרים בחלק העליון של הדף.
      3. בחר באפשרות מנוי מתנה.
      4. בחר "הפעל כעת".
      5. הכנס את כתובת הדוא"ל שלך ואת קוד ההפעלה שקיבלת עם מנוי המתנה שלך.
      6. בצע את שלבי הרישום למשתמשים חדשים או קיימים.

    • אם לא קיבלת אישור הפעלה לקורס דיגיטלי מאתרASKOLI.CO.IL  או החברה/ארגון שממנו אתה מקבל את מנוי הניסיון, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

    • כן, ניתן כמובן לצפות בתעודות הסיום שלך באתר גם באופן רטרואקטיבי. כל מנוי פעיל יכול לגשת לאזור האישי שלו ולצפות בתעודות הסיום של הקורסים הדיגיטליים אותם סיים בהצלחה.

    • בכדי לקבל תעודת סיום עבור קורס און ליין הנך חייב להיות משתמש מחובר באתרASKOLI.CO.IL, ולצפות בקורס דיגיטלי כולו באופן מלא, ברגע שתסיים את הצפייה במלואה, תעודת סיום תופק באופן אוטומטי, אותה תמצא באזור האישי והיא תהיה בעבור אותם הקורסים הדיגיטליים שצפית בהם.

    • לא.

    • לרוב לא. מאוד תלוי במוסד או בגוף. תעודות סיום של קורסים אונליין בשוק החופשי לא מוכרות במוסדות אקדמאים אם כי בעולם התעסוקה יש חברות ועסקים שמכירים בתעודות סיום של קורסים דיגיטליים במקצועות חופשיים.

    • כדי להציג או להדפיס את תעודות הסיום שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

      1. כשאתה מחובר לחשבון שלך באתר ASKOLI.CO.IL.
      2. בחר בתפריט "החשבון שלי" הממוקם  ראשון משמאל בחלק העליון בסרגל העילי באתר.
      3. בחר את קישור "התעודות שלי".
      עמוד תעודות הגמר שלך יציג רשימה של קורסים הדיגיטליים שהשלמת צפייה מליאה באתר ASKOLI.CO.IL. 
      תוכל להציג ולהדפיס כל תעודת הסיום. אתה יכול גם לשלוח את תעודותיך לעמיתים לעבודה, חברים, ומעסיקים פוטנציאליים ולכל מי שתרצה.

    • מערכת אתר ASKOLI.CO.IL מסוגלת לעקוב ולבחון מתי מנוי רשום לאתר מסיים לצפות בסרטונים באופן מלא או בחלק מהקורס אונליין

    • כל הקורסים הדיגיטלים באתר ASKOLI.CO.IL מזכים אותך בתעודת סיום לאחר שתשלים את הצפייה בכל קורס וקורס און ליין באופן מלא.

    • תעודות סיום של הקורסים אונליין של באתר ASKOLI.CO.IL הינן במטרה לתמרץ ולתגמל את המנויים לצפייה מלאה בקורסים הדיגיטליים עד לסיומם. עם סיום הצפייה בקורס אונליין, התעודה מופקת באופן אוטומטי וניתנת לצפייה דרך האזור האישי, את התעודה ניתן להוריד למחשב ולאחר מכן לשתף את כל מי שתרצה.

    • אם ברצונך לשנות את תכנית מסלול המנוי הנוכחית שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

      1.עלייך להיות מחובר לחשבון שלך באתר ASKOLI.CO.IL
      2. בחר בתפריט החשבון שלי הממוקם בפינה השמאלית העליונה.
      3. בחר "חשבון וחיוב"
      4. בחר "שנה מסלול מנוי"
      5. בחר את תכנית המנוי שברצונך לשנות ובחר "המשך".
      6. עדכן את פרטיך החיוב שלך במידת צורך.
      7. בדוק את המידע שהזנת ולחץ "אשר".

      שים לב:
      1. אם אתה משדרג את מסלול המנוי שלך, אנו נחלק מחדש את האשראי בחשבון הקיים שלך בהתאם לשדרוג שלך.
      2. אם אתה משנה את מסלול המנוי שלך למסלול ברמה נמוכה יותר, לא תחויב עד למועד החיוב הבא שלך.
        כמו כן, מנוי שנתי לא יוכל לשנות מסלול לחודשי, אלא בתום התקופה.

    • במצב זה מומלץ לבדוק את חיבור הרשת איתו אתה גולש באינטרנט. ייתכן ויש לך בעיה מקומית עם חיבור הרשת שלך. עלייך לבדוק כמה משתמשים גולשים על רוחב הפס שלך בו זמנית ולוודא שאין מורידים קבצים או תכנים בזמן שאתה מנסה לצפות. הורדת קבצים או צפייה בקורסים דיגיטליים תופסת את רוב רוחב הפס וזה יכול לשבש לך את קצב ההורדה של הסרטונים.
      אנו ממליצים לצפות בהם בתקשורת Wi-Fi. בכל מקרה מערכת האתר יודעת להזרים וידיאו באיכויות ובמהירויות גבוהות. מומלץ שרוחב הפס איתו אתה גולש יהיה לפחות 500 Kbps ומעלה שתקבל מספק האינטרנט שלך
      שאלה: האם אני יכול לצפות בתכנים ובקורסים אונליין באמצעות הטלוויזיה שלי בתכנים שלכם שבאתר ASKOLI.CO.IL?
      תשובה: כן, אם יש ברשותך טלוויזיה "חכמה" המאפשרת לך גישה לאינטרנט, כן, אתה יכול לצפות בקורסים הדיגיטלים באמצעות הטלוויזיה שלך בדיוק כפי שאתה משתמש באתר אסכולי באמצעות המחשב, עם חיבור לחשבון שלך באמצעות שם משתמש וסיסמה.

    • לא ניתן להוריד תכנים מהאתר. כן ניתן לצפות בסרטוני ההדרכה של הקורסים און ליין שלנו רק באינטרנט דרך האתר, באמצעות הזרמת וידאו. התכנים אינם ניתנים להורדה כלל. משתמשים אשר ינסו להוריד תכנים מהאתר, עוברים על חוקי האתר, מערכת אתר אסכולי יודעת לנטר משתמשים העוברים על החוק.

    • כן, עלייך להיכנס עם שם המשתמש והסיסמה שלך. האתר את פרטי הכניסה שלך, כך שאתה לא תצטרך להזין אותם בכל פעם שתפעיל את היישום. כניסות באמצעות פורטל אינטרנט וכתובת ה-IP גם נתמכות בדף הכניסה. כל מכשיר שתיכנס באמצעותו לחשבון שלך באתר אסכולי - ייחשב כ-תחנת עבודה. ולכל משתמש באתר יש עד 3 תחנות עבודה מורשות להיכנס לאתר כמנוי משתמש (משלם)

    • כן, אתה יכול ליצור רשימות "מועדפים" ולהשתמש באתר גרסת הסלולרי שלנו.

    • אם מישהו כבר שמר את רשימת ההשמעה שלך לחשבון שלו או שלה, רשימה זו לא תעודכן עם השינויים שלך. עם זאת, אם מישהו שומר רשימת ההשמעה שלך, לאחר שעדכנת אותו, רשימת ההשמעה שלהם תכלול את העדכונים שלך.

    • ודא שהנך מחובר לאתר עם שם המשתמש והסיסמה שלך כדי לגשת לרשימות המועדפים הנמצאת באזור האישי, תחת "הקורסים שלי".
      במידה ואתה לא מחובר עם שם משתמש וסיסמה לאתר, אין לך גישה לרשימות המועדפים.
      פנה לשירות לקוחות בכל שאלה נוספת.

    • תוכל לצרף לעמוד המועדפים  שלך, קורסים דיגיטליים בדרך הבאה: בכל עמוד קורס דיגיטלי, ימצא כפתור בשם "+הוסף אל המועדפים" לחיצה על כפתור זה תשמור את הקורס הדיגיטלי באזור האישי - מועדפים,  תחת הקורסים שלי.

      *הערה: בעמוד המועדפים תוכל לסדר את הסרטונים לפי הסדר המועדף עליך.

    • ראשית, עליך להיות מחובר לחשבון שלך ואז להוסיף כל קורס אונליין שתבחר  באמצעות לחצן ה+.

    • לצפייה באתר מומלץ רוחב פס של לפחות 500 Kbps להזרמת וידאו תקינה לצפיה בקורס דיגיטלי.

    • וודא שיציאת הקול המחשב מחוברת אל מערכת השמע. מומלץ לבדוק את עוצמת הקול היוצא מהמחשב ע"י נגינת קובץ מקומי במחשב

    • עם לחיצה עם כפתור F בנגן

    • בצידו הימני התחתון של הנגן, ניתן לראות את כפתור עוצמת השמע אשר נמצא על מצב ברירת חדל באמצע, ניתן להזיז את הפתור ימנה או שמאלה כדי להחליש או להגביר את עוצמת השמע. כמו כן תמיד ניתן להגביר או להחליש את עוצמת השמע גם במחשב או בכל מכשיר אתו את גולש לאתר ASKOLI.CO.IL.

    • כתוביות נוצרות לפעמים מספר שבועות לאחר עליית הקורס אונליין לאתר, ולכן ייתכן שבשלב זה עדיין לא קיימות כתוביות לקורס הדיגיטלי הנוכחי. כלומר זה בעבודה. אנחנו מבטיחים שתוך זמן קצר יעלו כתוביות לקורס המקצועי הזה וניתן יהיה לצפות בקורס קצר גם עם כתוביות בעברית.

    • כשסרטון מנגן, עלייך ללחוץ על כפתור "הפעל כתוביות- CC" אשר נמצא בחלקו התחתון הימני של נגן הווידאו, לחיצה על הכפתור יפתח תפריט, בתפריט עלייך לסמן את האפשרות "עברית"  לאחר סימון שפה "עברית" תוכל לראות את הכתוביות מופיעות בתחתית הסרטון בקורס המקצועי.

    • כן, לחץ על כפתור המסך המלא הממוקם בפינה הימנית התחתונה של חלון הנגן. כדי לצאת ממצב מסך מלא, לחץ על אותו כפתור בפינה ימנית התחתונה. כמו כן, ניתן גם ללחוץ על מקש  ESC כדי לבטל או, לחיצה על F11 תגדיל את החלון למצב "מסך מלא". לחיצה נוספת על F11 תקטין את החלון בחזרה.

    • הנגן תומך בניגון אוטומטי לפרק מלא. כפתור ההפעלה האוטומטית הוא במרכז החלק התחתון  של חלון נגן וידאו. לחיצה על "נגן ברצף" תפעיל נגינה רצופה של פרק שלם בקורס. במידה ותקליק על שם הפרק, ייפתח הנגן ויפעיל באופן אוטומטי את הניגון ברצף של כל השיעורים באותו הפרק. עם סיום הפרק, עלייך להפעיל מחדש את הנגן באמצעות לחיצה על הפרק הבא.

    • בכל קורס באתר ASKOLI.CO.IL תצמא שיעורים לצפייה בחינם, ניתן לזהות שיעור בחינם בקלות ע"י צבע שורת שם השיעור הצבוע ב-כחול בתוכן העניינים של כל קורס דיגיטלי.
      שורה הצבועה בצבע האפור מצביעה על שיעור שאינו לצפייה בחינם ודורש מהמשתמש להיות בעל מנוי באתר.

    • כן, בכל שורה של קורס און ליין "היסטוריית הצפיות" - בצד השמאלי קיים X - לחיצה על ה-X תחמוק את שורת הקורס הדיגיטלי מ"היסטוריית הצפיות".
      הערה* - יחד עם זאת היסטוריית הצפיות נשמרת במחשבי אתר ASKOLI.CO.IL. גם אם הקורסים הדיגיטליים נמחקו מרשימת היסטוריית הצפיות של המנוי.

    • כן, היסטוריה הצפייה שלך נשמרת . כל קורס אונליין שצפית בו נשמר על פי הזמן וקצב ההתקדמות של הצפייה. ההיסטוריה של הקורסים הדיגיטלים שלך, נמצאת בעמוד "הקורסים שלי" תחת לשונית "היסטוריית צפייה".

    • סרטוני הקורסים הדיגיטלים ניתנים לצפייה באינטרנט, באמצעות הזרמת וידאו בלבד. לא ניתן להורידם למחשב.
      עם זאת, ניתן לרכוש חלק מהקורסים דרך שירות הלקוחות.

      *הערה: - משתמשים אשר מנסים להוריד באופן פיראטי תכנים מהאתר עוברים על חוק זכויות היוצרים וצפויים לעונש הקבוע בחוק. מערכת אתר  ASKOLI.CO.IL יודעת לנטר מחשבים המנסים להוריד תכנים באופן פיראטי שלא כחוק והם יענשו בהתאם.

    • שימוש בקבצי התרגול הייחודיים של האתר בנוסף לצפייה בתוכן תוך כדי - משפר את יכולות הלמידה, אך למרות זאת, קבצי התרגול המיוחדים של ASKOLI.CO.IL אינם בגדר חובה. למידה ותרגול באמצעות קבצי התרגול תוך כדי ההדרכה יחד עם המנחה, עוזרים למשתתפים להגיע לתוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר.   בעלי המנוי המורחב באתר יכולים לקבל גישה לקבצי התרגול ולהוריד את אותם למחשב האישי ולעקוב מקרוב אחר החומר הנלמד, זאת במטרה לתרגל יחד עם המנחה את הנלמד בקורס הדיגיטלי ולבצע אחר כל התרגולים, צעד אחר צעד.
      הערה: יישום התוכנה המקומית על מחשבי המנויים, לדוגמה: Microsoft Excel, Adobe Photoshop וכדומה,  דרוש להפעלת קבצי התרגול.  אתר ASKOLI.CO.IL אינו מספק את התוכנות או את הרישיונות להפעלת התוכנה.

    • הפרטיות שלך חשוב לנו מאוד. כל מידע אישי שמסרת באתר (למעט כרטיס אשראי) נשמר במערכת אתר ASKOLI.CO.IL. פרטים אישיים לעולם לא יעברו לגורם צד שלישי.
      אנא לחץ כאן כדי ללמוד עוד על "מדיניות הפרטיות" באתר. 

    • על מנת לעדכן אתר האינטרנט שלנו ולשפר את חווית הגלישה , אתר ASKOLI.CO.IL  מעדכן את המערכת שלו בכל יום ראשון בשעה 4:00AM וייתכן שיהיו דקה או שתיים, בהן הלקוח לא יוכל לגשת לאתר או לצפות בתכנים של הקורסים הדיגיטליים.

    • הכוונה היא לספרות קוד CSV שיש לכל כרטיס אשראי, כאשר מדובר בכרטיסי ויזה או מאסטרקרד - תמצא בגב הכרטיס 3 ספרות קוד (לצד 4 ספרות), כאשר מדובר בכרטיסי אשראי של אמריקן אקספרס תמצא בקדמת הכרטיס בחלק הימני העליון. הקוד ממוקם מעל מספר הכרטיס - שם תמצא 4 ספרות קוד אותם תצטרך לספק.

    • כן, כל רכישה באתר מאובטחת בטכנולוגיית SSL כחוק, כל תהליך הסליקה מבוצע ע"י חברת 'אישורית זהב' (קארד קום). חברת אישורית זהב היא מהגדולות כיום בישראל בכל הקשור לסליקת כרטיסי אשראי . חברת אישורית זהב משתמשת ברמות אבטחה מהגבוהות ביותר כיום ברשת ומפעילה אמצעים נוספים כגון חומת אשר, הצפנה וקידוד נתונים כדי למנוע מהאקרים לפרוץ ולהגיע לנתונים.
      חשוב לציין, פרטי האשראי שלך אינם נשמרים באתר ASKOLI.CO.IL
      אם עדיין יש לך שאלות בעניין אבטחת מידע, נשמח לסייע. אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו באימייל או בטלפון.

    • התשלום יופיע בדף פירוט חיובים של כרטיס האשראי שלך מ- ASKOLI.CO.IL בשם הבא: 'אסכולי און ליין'

    • אנחנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי אשראי למעט: כרטיסי דיינרס וכרטיסי אשראי שאינם מישראל.
      עבור לקוחות בינלאומיים אנחנו מקבלים תשלום באמצעות PayPal כל המחירים הם במטבע שקל ישראל ILS ובשער החליפין הנוכחי.

    • כתוביות נוצרות לפעמים מספר שבועות לאחר עליית הקורס הדיגיטלי לאתר, ולכן ייתכן שבשלב זה עדיין לא קיימות כתוביות לקורס אונליין הנוכחי. כלומר זה בעבודה. אנחנו מבטיחים שתוך זמן קצר יעלו כתוביות לקורס הדיגיטלי הזה וניתן יהיה לצפות בקורס אונליין גם עם כתוביות בעברית.

    • כשסרטון מנגן, עלייך ללחוץ על כפתור "הפעל כתוביות- CC" אשר נמצא בחלקו התחתון הימני של נגן הווידיאו, לחיצה על הכפתור יפתח תפריט, בתפריט עלייך לסמן את האפשרות "עברית"  לאחר סימון שפה "עברית" תוכל לראות את הכתוביות מופיעות בתחתית הסרטון.

    • כן, אנו מציעים כתוביות ואפשרות תרגום עבור קורסים דיגיטלים נבחרים באתר.
      הכתוביות מאפשרות לך את היכולת לחפש את הטקסט הנאמר במהלך הקורסים הדיגיטלים.
      תוכל לחפש ולמצוא טקסטים של התוכן הנאמר בשיעורים עצמם ע"י שימוש במנוע החיפוש הנמצא בכל עמוד קורס דיגיטלי בחלק השמאלי העליון. או ע" לשונית "תמלול" אשר נמצא בכל עמוד קורס דיגיטלי לצד לשונית "מנחה" ו"תוכן הקורס". בלשונית "תמלול" תוכל להקליק כל שם של שיעור כדי לראות את הטקסטים של תוכן השיעור ובאופן מתוזמן.
      באתר ASKOLI.CO.IL אנו מאמינים שכתוביות יכולות לשפר ולחדד את רמת הלמידה וההקשבה.

    • אנא צור קשר עם צוות התמיכה הטכני שלנו באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון.
      אם רוחב הפס שלך הוא מאוד מוגבל או השירות שלך באינטרנט אינו אמין שוב ושוב ייתכן שתרצה לשקול שדרוג של האינטרנט שלך.
      הקבצים מכילים את כל הסרטים וקבצי exercise לקורס ואינו דורשים חיבור לאינטרנט פעיל.

      פנה לשירות הלקוחות שלנו לבירור לגבי קבצי התרגול.

    • לרוב, בכל מערכת הפעלה קיימת אפשרות מובנית של כלי לחילוץ ופתיחת קבצים דחוסים בפורמט  Zip, בנוסף ניתן להשיג תוכנות חינמיות ברשת לפתיחת קבצים דחוסים כמו  WinZip ,  WinRAR  וכו'..

    • מיקום ברירת המחדל ותיקיית ההורדות משתנה מדפדפן לדפדפן וממערכת הפעלה למערכת הפעלה.
      לרוב קבצים יורדים למחשב לתיקיית "הורדות".

    • קבצי התרגול באתר ASKOLI.CO.IL זמינים רק למנויים במסלול "מורחב". גישה לקבצי התרגול תמצא בעמוד הקורס הדיגיטלי בחלקו השמאלי העליון  מתחת לשורת מנוע החיפוש של תוכן הקורס המקוון.
      הערה* - לא לכל קורס דיגיטלי באתר ישנם קבצי תרגול, אומנם לקורסים און ליין שיש קבצי תרגול, ניתן ללחוץ על לחצן "קבצי תרגול להורדה" ומיד תתחיל להתבצע הורדה של הקבצים למחשבך.

    • קבצי התרגול של קורס הדיגיטלי מגיעים בקובץ דחוס בפורמט ZIP יחיד. לפני שאתה מחלץ את קבצי התרגול, ודא שההורדה הסתיימה במלואה.

    • אנחנו ממליצים לגלוש ברוחב פס של 500 Kbpsומעלה כדי לקבל הזרמת וידיאו לחוויית גלישה מרבית.

    • ישנן רשתות אשר מוגדרות לחסום הזרמת מדיה (קבצי וידאו) פנה אל מנהל הרשת שלך אם אתה חושד שזה המקרה.

    • צפייה בתכני וידאו מצריכה רוחב פס מהיר להזרמת הנתונים. אתר ASKOLI.CO.IL מספק הזרמת וידאו באיכות ומהירות גבוהה. ייתכן וקצב הורדת נתונים איטית מהסיבות הבאות:

      • רוחב הפס אתו אתה גולש עמוס, בדוק האם משתמשים נוספים מורידים תוכן ויוצרים עומס על רוחב הפס
      • גלישה מרשת ציבורית יכולה להאט את קצב העברת הנתונים
      • מרחק גדול מנקודת גישה אלחוטית, עליך להתקרב לנקודת גישה כדי לקבל קצת העברת נתונים טובה יותר
      • יישומים רבים פועלים במקביל במחשב, עלייך לסגור יישומים אשר עשויים לצרוך תוכן או מידע מהאינטרנט.

      בכל מקרה תמיד  תוכל להמתין מעט לפני לחיצה על לחצן ה PLAY  על מנת לאפשר לנגן לטעון את הסרטון.

    • קטעי הווידאו שלנו נדחסו לH.264. Codec ייחודי.
      קידוד בפורמט זה מספק איכות גבוהה יותר והורדת משך זמן הטעינה.

    • באתר ASKOLI.CO.IL ישנם 2 שדות עיקריים של חיפוש תוכן באתר.

      1. שורת החיפוש בראש האתר משמאל תסייע לך למצוא תוכן כגון: שיעור, קורס דיגיטלי, נושא וכדומה.
      הקלדה של טקסט בשורת השאלה תפעיל את תכונת הטקסט המשלים ותעזור לך להציג את התוכן המבוקש עוד לפני סיום הקלדת מילה או ביטוי.
      2. לאחר חיפוש ראשוני, תופיע תיבה ובה יהיה ניתן לסנן את התוצאה של הקורסים הדיגיטליים  על פי מנחה, תוכנה, נושא וכדומה.
      3. בכל עמוד של קורס אונליין תמצא שדה חיפוש, החיפוש מתבצע בתוכן הקורס הדיגיטלי במטרה להקל עליך את הלמידה ותחסוך זמן רב בחיפוש הטקסט הנאמר בשיעור בתוך תוכן הקורס אונליין המתומלל .
      בעזרת תכונה זו ניתן להשיג ולהגיע אל המידע המדויק שאתה מחפש.

    • עלייך ליצור קשר ספק התוכנה שלך, או ליצור קשר עם החנות מימנה רכשת את התוכנה, כמו כן תמיד תוכל ליצור קשר עם נותני התמיכה של חברת התכונה, או באתר החברה שלהם.

    • בהחלט! מאוד נשמח לקבל רעיונות והצעות במטרה לייצר תוכן חדש לאתר ASKOLI.CO.IL  במיוחד ללקוחות שלנו. תרגיש חופשי ליצור קשר ולכתוב לנו מה מעניין אותך ללמוד. תוכל לשלוח לנו בקשה באמצעות דף "צור קשר".

      אתה יכול גם לשמור על קשר אותנו דרך הבלוג שלנו, ערוץ הפייסבוק, או הטוויטר שלנו.

    • אתה לא חייב שתהיה לך תוכנה כדי לצפות בסרטונים, אבל כדי לעבוד על התוכנה ולתרגל את החומר הנלמד עלייך להשיג את התוכנה Adobe Photoshop   או Microsoft Excel  וכדומה כדי שתוכל  גם לעבוד עם התוכנה וגם לתרגל עם קבצי התרגול הניתנים למנויים מורחבים באתר.

      חשוב לציין:  אתר ASKOLI.CO.IL אינו מספק את התוכנות או את הרישיונות להפעלת התוכנה.

    • בעיות טכניות רבות נפתרות לאחר שדרוג הדפדפן או JAVA
      אם התקלה לא נפתרה נסה לצפות בתוכן מדפדפן אחר. רוב תקלות הצפייה מתרחשות בגלל חוסר תאימות
      בגרסאות הדפדפן.
      אם הבעיה עדיין לא נפתרה תוכל לפנות אל מוקד התמיכה בעזרת טופס צור קשר או ישירות עם שירות הלקוחות שלנו
      במספר: 09-77-333-00 ונעשה מאמץ לעזור לך.