תמיכה

שאלות ותשובות

 

לנוחיותכם עמוד שאלות ותשובות, כאן תוכלו למצוא תשובות גם לפי נושא בתפריט - מיין לפי  - 'בחר קטגוריה'
וגם לפי חיפוש חופשי בשורת החיפוש.

אם עדיין לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם, תוכלו ליצור איתנו קשר בעמוד "צור קשר" ולקבל מענה מנציג שירות לקוחות.

  • כללי>>השאלות הנפוצות ביותר

    • האם אני יכול לגלוש באתר ASKOLI.CO.IL מכל מחשב עם שם המשתמש והסיסמה שלי, או שאני מוגבל לכניסה ממחשב יחיד?

      כן, אתה יכול להיכנס  לאתר ASKOLI.CO.IL  מכל מחשב המחובר לאינטרנט. עם זאת, אתה יכול להיות מחובר למחשב אחד בלבד בכל פעם.  אולם באפשרותך להיכנס רק מהמחשבים שלך בלבד. (מכשירים או תחנות עבודה כמו מכשיר אייפד או סמארטפון) שים לב שמערכת האתר מאפשרת כניסה ממקסימום של 3 תחנות עבודה לכל היותר של כל מנוי רשום באתר.

    • האם אני יכול להוריד את ערכות סרטוני ההדרכה שלכם?

      סרטוני הקורסים ניתנים לצפייה באינטרנט, באמצעות הזרמת וידאו בלבד. לא ניתן להורידם למחשב. עם זאת, ניתן לרכוש חלק מהקורסים בפורמט DVD, לכך יש להיכנס אל החנות באתר.

    • האם קיימים באתר הנחות מיוחדות לסטודנטים, מורים או מחנכים?

      כחברה חינוכית, אנו באתר ASKOLI.CO.IL   עושים כמיטב יכולתנו כדי להפוך את ההכשרות שלנו לנגישות לתלמידים ומחנכים. תוכנית מיוחדת להרשמה בהנחה תהיה זמינה בעתיד בעבור הסטודנטים באחד ממסלולי המנוי שלנו (מסלול מנוי זה עדיין בפיתוח). 

    • מדוע הסרטון המתנגן נתקע לי?

      כאשר אתם מפעילים את הסרטון לוקח לו זמן מסוים וקצר לרוב על מנת להיטען, תוכלו לראות את התקדמות הטעינה באמצעות הפס האפור ההולך ומתמלא בחלק התחתון בנגן הסרטונים שלכם, אם תמתינו זמן קצר לפני הפעלת הסרטון, הטעינה תושלם והסרטון לא יתקע.

  • עזרה בהתחברות לאתר

    • כיצד אני משנה את הסיסמה שלי?

      אם ברצונך לשנות את הסיסמה שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

      1. כשאתה מחובר לחשבון שלך באתר  ASKOLI.CO.IL
      2. בחר בתפריט ה"חשבון שלי" ממוקם בפינה השמאלית העליונה.
      3. בחר את "הפרופיל שלי".
      4. שם תוכל לראות את האפשרות, "ערוך".
      5. הזן את הפרטים החדשים שלך בשדות המתאימים.
      6. לחץ "שמור" בכדי לאשר את השינויים.

    • כיצד אוכל לשנות את הפרטים האישיים שלי כגון שם פרטי, משפחה וכו'??

      אם ברצונך לשנות את הפרטים האישיים שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

      1. כשאתה מחובר לחשבון ה ASKOLI.CO.IL שלך.
      2. בחר בתפריט "החשבון שלי" הממוקם בפינה השמאלית העליונה.
      3. בחר את "הפרופיל שלי".
      4. באזור ההתחברות לאתר, בחר את אפשרות "ערוך".
      5. הזן את הפרטים חדשים שלך בשדות המתאימים.
      6. לחץ "שמור" בכדי לאשר את השינויים.

    • אני לא זוכר את שם המשתמש שלי, מה אני אמור לעשות?

      אם אתה משלם בעבור החשבון שלך, ניתן לשחזר את שם המשתמש שלך על ידי הזנת כתובת הדוא"ל שלך. אם אתה עדיין לא יכול לזכור את כתובת הדוא"ל שלך, פנה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 09-77-333-00

    • ניסיתי לאפס את הסיסמה שלי באתר ASKOLI.CO.IL , אבל לא קיבלתי הודעת דוא"ל חוזרת עם הוראות. מה עליי לעשות?

      בדוק את דואר הזבל שלך, ייתכן שהאימייל החוזר הגיע לשם במקרה. במידה ולא ימצא מייל לאסכולי, פנה לשירות הלקוחות.

    • האם אני יכול לגלוש באתר ASKOLI.CO.IL מכל מחשב עם שם המשתמש והסיסמה שלי, או שאני מוגבל לכניסה ממחשב יחיד?

      כן, אתה יכול להיכנס  לאתר  ASKOLI.CO.IL  מכל מחשב המחובר לאינטרנט. עם זאת, אתה יכול להיות מחובר למחשב אחד בלבד בכל פעם.  אולם באפשרותך להיכנס רק מהמחשבים שלך בלבד. (מכשירים או תחנות עבודה כמו מכשיר אייפד או סמארטפון) שים לב שמערכת האתר מאפשרת כניסה ממקסימום של 3 תחנות עבודה לכל היותר של כל מנוי רשום באתר.

  • מפתחות הפעלה>>שאלות הרשמת מוצרים

    • שם המשתמש או הסיסמה שקיבלתי אינם עובדים. כיצד אוכל להפעיל את המנוי?

      לרוב, טעויות הקלדה פשוטות כגון אות שגויה, או למשל, CAPS LOCK, לעתים קרובות יכולות להיות הגורם לאי ההתחברות שלך. כדי להימנע משגיאות, ייתכן שתרצה להעתיק ולהדביק את הנתונים ההזנה. אם עדיין יש לך שאלות, אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו באמצעות מייל או על ידי טלפון 09-77-333-00

    • קיבלתי מנוי ב-מתנה לאתר ASKOLI.CO.IL, כיצד אוכל להשתמש בו?

      אנא עקוב אחר הצעדים הבאים כדי לממש את מנוי המתנה שלך:

      1. היכנס לאתר http://WWW.ASKOLI.CO.IL
      2. תמצא בתפריט המוצרים בחלק העליון של הדף.
      3. בחר באפשרות מנוי מתנה.
      4. בחר "הפעל כעת".
      5. הכנס את כתובת הדוא"ל שלך ואת קוד ההפעלה שקיבלת עם מנוי המתנה שלך.
      6. בצע את שלבי הרישום למשתמשים חדשים או קיימים.

    • כיצד אוכל לקבל את מפתח ההפעלה שלי?

      אם לא קיבלת אישור הפעלה מאתרASKOLI.CO.IL  או החברה/ארגון שממנו אתה מקבל את מנוי הניסיון, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

  • תעודות סיום

    • האם התעודות נשמרות באתר?

      כן, ניתן כמובן לצפות בתעודות הסיום שלך באתר גם באופן רטרואקטיבי. כל מנוי פעיל יכול לגשת לאזור האישי שלו ולצפות בתעודות הסיום של הקורסים אותם סיים בהצלחה.

    • צפיתי בקורס בחינם באתר, מדוע לא קיבלתי תעודה?

      בכדי לקבל תעודת סיום עבור קורס הנך חייב להיות משתמש מחובר באתרASKOLI.CO.IL, ולצפות בקורס כולו באופן מלא, ברגע שתסיים את הצפייה במלואה, תעודת סיום תופק באופן אוטומטי, אותה תמצא באזור האישי.

    • האם האתר מבצע הסמכות נוספות עבור הקורסים המוצגים בו?

      לא.

    • האם מוסדות וארגונים יכירו בתעודות שלי? האם הן מוכרות על-ידי גופים אחרים כגון גופים ממשלתיים, או גופים אקדמאים?

      לרוב לא. מאוד תלוי במוסד או בגוף. תעודות סיום של קורסים בשוק החופשי לא מוכרות במוסדות אקדמאים אם כי בעולם התעסוקה יש חברות ועסקים שמכירים בתעודות סיום של קורסים במקצועות חופשיים.

    • כיצד ניתן להציג או להדפיס את תעודות הסיום שלי?

      כדי להציג או להדפיס את תעודות הסיום שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

      1. כשאתה מחובר לחשבון שלך באתר ASKOLI.CO.IL.
      2. בחר בתפריט "החשבון שלי" הממוקם  ראשון משמאל בחלק העליון בסרגל העילי באתר.
      3. בחר את קישור "התעודות שלי".
      עמוד תעודות הגמר שלך יציג רשימה של קורסים שהשלמת צפייה מליאה באתר ASKOLI.CO.IL. 
      תוכל להציג ולהדפיס כל תעודת הסיום. אתה יכול גם לשלוח את תעודותיך לעמיתים לעבודה, חברים, ומעסיקים פוטנציאליים ולקרובי ולכל מי שתרצה.

    • כיצד מאמת אתר ASKOLI.CO.IL את סיומו המוצלח של קורס כלשהו?

      מערכת אתר ASKOLI.CO.IL מסוגלת לעקוב ולבחון מתי מנוי רשום לאתר מסיים לצפות בסרטונים באופן מלא או בחלק מהקורס

    • אילו קורסים באתר ASKOLI.CO.IL יאפשרו לי לקבל תעודת סיום ?

      כל הקורסים באתר ASKOLI.CO.IL מזכים אותך בתעודת סיום לאחר שתשלים את הצפייה בכל קורס וקורס באופן מלא.

    • מהי תעודת הסיום שאני מקבל באתר ASKOLI.CO.IL?

      תעודות סיום של הקורסים של באתר ASKOLI.CO.IL הינן במטרה לתמרץ ולתגמל את המנויים לצפייה מלאה בקורסים עד לסיומם. עם סיום הצפייה בקורס, התעודה מופקת באופן אוטומטי וניתנת לצפייה דרך האזור האישי, את התעודה ניתן להוריד למחשב ולאחר מכן לשתף את כל מי שתרצה.

  • שינוי מסלול מנוי>>שינוי מסלול קיים

    • כיצד אני משנה את סוג מסלול המנוי שלי למסלול אחר?

      אם ברצונך לשנות את תכנית מסלול המנוי הנוכחית שלך, אנא בצע את הפעולות הבאות:

      1.עלייך להיות מחובר לחשבון שלך באתר ASKOLI.CO.IL
      2. בחר בתפריט החשבון שלי הממוקם בפינה השמאלית העליונה.
      3. בחר "חשבון וחיוב"
      4. בחר "שנה מסלול מנוי"
      5. בחר את תכנית המנוי שברצונך לשנות ובחר "המשך".
      6. עדכן את פרטיך החיוב שלך במידת צורך.
      7. בדוק את המידע שהזנת ולחץ "אשר".

      שים לב:
      1. אם אתה משדרג את מסלול המנוי שלך, אנו נחלק מחדש את האשראי בחשבון הקיים שלך בהתאם לשדרוג שלך.
      2. אם אתה משנה את מסלול המנוי שלך למסלול ברמה נמוכה יותר, לא תחויב עד למועד החיוב הבא שלך.
        כמו כן, מנוי שנתי לא יוכל לשנות מסלול לחודשי, אלא בתום התקופה.

  • רשימות השמעה

    • מדוע הסרטון עוצר או נתקע?

      במצב זה מומלץ לבדוק את חיבור הרשת איתו אתה גולש באינטרנט. ייתכן ויש לך בעיה מקומית עם חיבור הרשת שלך. עלייך לבדוק כמה משתמשים גולשים על רוחב הפס שלך בו זמנית ולוודא שאין מורידים קבצים או תכנים בזמן שאתה מנסה לצפות. הורדת קבצים או תכנים תוספת את רוב רוחב הפס וזה יכול לשבש לך את קצב ההורדה של הסרטונים.
      אנו ממליצים לצפות בהם בתקשורת Wi-Fi. בכל מקרה מערכת האתר יודעת להזרים וידיאו באיכויות ובמהירויות גבוהות. מומלץ שרוחב הפס איתו אתה גולש יהיה לפחות 500 Kbps ומעלה שתקבל מספק האינטרנט שלך
      שאלה: האם אני יכול לצפות בתכנים ובקורסים באמצעות הטלוויזיה שלי בתכנים שלכם שבאתר ASKOLI.CO.IL?
      תשובה: כן, אם יש ברשותך טלוויזיה "חכמה" המאפשרת לך גישה לאינטרנט, כן, אתה יכול לצפות בקורסים באמצעות הטלוויזיה שלך בדיוק כפי שאתה משתמש באתר אסכולי באמצעות המחשב, עם חיבור לחשבון שלך באמצעות שם משתמש וסיסמה.

    • האם אוכל להוריד את ההדרכות של אתר ASKOLI.CO.IL ל-טאבלט או לסמארטפון שלי ולצפות בהן במצב לא מקוון?

      לא ניתן להוריד תכנים מהאתר. כן ניתן לצפות בסרטוני  ההדרכה שלנו רק באינטרנט דרך האתר, באמצעות הזרמת וידאו. התכנים אינם ניתנים להורדה כלל. משתמשים אשר ינסו להוריד תכנים מהאתר, עוברים על חוקי האתר, מערכת אתר אסכולי יודעת לנטר משתמשים העוברים על החוק.

    • האם אוכל להיכנס לאתר אסכולי מטאבלט או מהסמארטפון שלי?

      כן, עלייך להיכנס עם שם המשתמש והסיסמה שלך. האתר את פרטי הכניסה שלך, כך שאתה לא תצטרך להזין אותם בכל פעם שתפעיל את היישום. כניסות באמצעות פורטל אינטרנט וכתובת ה-IP גם נתמכות בדף הכניסה. כל מכשיר שתיכנס באמצעותו לחשבון שלך באתר אסכולי - ייחשב כ-תחנת עבודה. ולכל משתמש באתר יש עד 3 תחנות עבודה מורשות להיכנס לאתר כמנוי משתמש (משלם)

    • האם אני יכול ליצור ולהשתמש ברשימות "מועדפים" בגרסת אתר הסלולרי שלכם?

      כן, אתה יכול ליצור רשימות "מועדפים" ולהשתמש באתר גרסת הסלולרי שלנו.

    • מה קורה כאשר אני מוסיף או מסיר קורסים מרשימת השמעה שכבר שיתפתי?

      אם מישהו כבר שמר את רשימת ההשמעה שלך לחשבון שלו או שלה, רשימה זו לא תעודכן עם השינויים שלך. עם זאת, אם מישהו שומר רשימת ההשמעה שלך, לאחר שעדכנת אותו, רשימת ההשמעה שלהם תכלול את העדכונים שלך.

    • למה אני לא רואה את רשימות המועדפים שלי בדף הבית ASKOLI.CO.IL?

      ודא שהנך מחובר לאתר עם שם המשתמש והסיסמה שלך כדי לגשת לרשימות המועדפים הנמצאת באזור האישי, תחת "הקורסים שלי".
      במידה ואתה לא מחובר עם שם משתמש וסיסמה לאתר, אין לך גישה לרשימות המועדפים.
      פנה לשירות לקוחות בכל שאלה נוספת.

    • כיצד אני יכול להוסיף ל"מועדפים" קורס לצפייה בזמן אחרי?

      תוכל לצרף לעמוד המועדפים  שלך, קורסים בדרך הבאה: בכל עמוד קורס, ימצא כפתור בשם "+הוסף אל המועדפים" לחיצה על כפתור זה תשמור את הקורס באזור האישי - מועדפים,  תחת הקורסים שלי.

      *הערה: בעמוד המועדפים תוכל לסדר את הסרטונים לפי הסדר המועדף עליך.

    • כיצד אני מוסיף קורס למועדפים?

      ראשית, עליך להיות מחובר לחשבון שלך ואז להוסיף כל קורס שתבחר  באמצעות לחצן ה+.

  • נגן / נגינת סרטון / נגינת פרק

    • מהו רוחב הפס המינימאלי הנדרש להזרמת וידאו?

      לצפייה באתר מומלץ רוחב פס של לפחות 500 Kbps להזרמת וידאו תקינה.

    • מה עלי לעשות אם אני לא שומע את תוכן הקורס ? כלומר אני רואה אבל אינני שומע את הקול.

      וודא שיציאת הקול המחשב מחוברת אל מערכת השמע. מומלץ לבדוק את עוצמת הקול היוצא מהמחשב ע"י נגינת קובץ מקומי במחשב

    • בנגן אני רואה כפתור עם האות F באנגלית. מה קורה כשלוחצים עליו?

      עם לחיצה עם כפתור F בנגן

    • כיצד אני מגביר או מחליש את עוצמת השמע של הסרטון?

      בצידו הימני התחתון של הנגן, ניתן לראות את כפתור עוצמת השמע אשר נמצא על מצב ברירת חדל באמצע, ניתן להזיז את הפתור ימנה או שמאלה כדי להחליש או להגביר את עוצמת השמע. כמו כן תמיד ניתן להגביר או להחליש את עוצמת השמע גם במחשב או בכל מכשיר אתו את גולש לאתר ASKOLI.CO.IL.

    • מדוע כשאני לוחץ על "הפעל כתוביות- CC" >ובוחר באפשרות "עברית" - אני עדיין לא רואה את הכתוביות של הסרטון?

      כתוביות נוצרות לפעמים מספר שבועות לאחר עליית הקורס לאתר, ולכן ייתכן שבשלב זה עדיין לא קיימות כתוביות לקורס הנוכחי. כלומר זה בעבודה. אנחנו מבטיחים שתוך זמן קצר יעלו כתוביות לקורס הזה וניתן יהיה לצפות בקורס גם עם כתוביות בעברית.

    • כיצד אני מפעיל את הכתוביות בנגן?

      כשסרטון מנגן, עלייך ללחוץ על כפתור "הפעל כתוביות- CC" אשר נמצא בחלקו התחתון הימני של נגן הווידאו, לחיצה על הכפתור יפתח תפריט, בתפריט עלייך לסמן את האפשרות "עברית"  לאחר סימון שפה "עברית" תוכל לראות את הכתוביות מופיעות בתחתית הסרטון.

    • האם ניתן לצפות בסרטוני הקורס במסך מלא?

      כן, לחץ על כפתור המסך המלא הממוקם בפינה הימנית התחתונה של חלון הנגן. כדי לצאת ממצב מסך מלא, לחץ על אותו כפתור בפינה ימנית התחתונה. כמו כן, ניתן גם ללחוץ על מקש  ESC כדי לבטל או, לחיצה על F11 תגדיל את החלון למצב "מסך מלא". לחיצה נוספת על F11 תקטין את החלון בחזרה.

    • כיצד ניתן להפעיל בנגן הווידאו שלכם את ההפעלה האוטומטית באופן רציף?

      הנגן תומך בניגון אוטומטי לפרק מלא. כפתור ההפעלה האוטומטית הוא במרכז החלק התחתון  של חלון נגן וידאו. לחיצה על "נגן ברצף" תפעיל נגינה רצופה של פרק שלם בקורס. במידה ותקליק על שם הפרק, ייפתח הנגן ויפעיל באופן אוטומטי את הניגון ברצף של כל השיעורים באותו הפרק. עם סיום הפרק, עלייך להפעיל מחדש את הנגן באמצעות לחיצה על הפרק הבא.

  • הספרייה המקוונת

    • היכן אוכל למצוא את סרטוני ההדרכה שניתן לצפות בהם בחינם?

      בכל קורס באתר ASKOLI.CO.IL תצמא שיעורים לצפייה בחינם, ניתן לזהות שיעור בחינם בקלות ע"י צבע שורת שם השיעור הצבוע ב-כחול בתוכן העניינים של כל קורס.
      שורה הצבועה בצבע האפור מצביעה על שיעור שאינו לצפייה בחינם ודורש מהמשתמש להיות בעל מנוי באתר.

    • האם ניתן למחוק קורס מהיסטוריית הצפיות שלי באתר?

      כן, בכל שורה של קורס "היסטוריית הצפיות" - בצד השמאלי קיים X - לחיצה על ה-X תחמוק את שורת הקורס מ"היסטוריית הצפיות".
      הערה* - יחד עם זאת היסטוריית הצפיות נשמרת במחשבי אתר ASKOLI.CO.IL. גם אם הקורסים נמחקו מרשימת היסטוריית הצפיות של המנוי.

    • האם האתר שומר את היסטוריית הקורסים שלי והיכן ניתן למצוא אותה?

      כן, היסטוריה הצפייה שלך נשמרת . כל קורס שצפית בו נשמר על פי הזמן וקצב ההתקדמות של הצפייה. ההיסטוריה של הקורסים שלך, נמצאת בעמוד "הקורסים שלי" תחת לשונית "היסטוריית צפייה".

    • האם אני יכול להוריד את סרטוני ההדרכה שלכם?

      סרטוני הקורסים ניתנים לצפייה באינטרנט, באמצעות הזרמת וידאו בלבד. לא ניתן להורידם למחשב.
      עם זאת, בקרוב יהיה ניתן לרכוש חלק מהקורסים בפורמט DVD.

      *הערה: - משתמשים אשר מנסים להוריד באופן פיראטי תכנים מהאתר עוברים על חוק זכויות היוצרים וצפויים לעונש הקבוע בחוק. מערכת אתר  ASKOLI.CO.IL יודעת לנטר מחשבים המנסים להוריד תכנים באופן פיראטי שלא כחוק.

    • מה הם היתרונות של שימוש בקובצי התרגול, והאם אני יכול לעשות את ההדרכות שלכם בלעדיהם?

      שימוש בקבצי התרגול הייחודיים של האתר בנוסף לצפייה בתוכן תוך כדי - משפר את יכולות הלמידה, אך למרות זאת, קבצי התרגול המיוחדים של ASKOLI.CO.IL אינם בגדר חובה. למידה ותרגול באמצעות קבצי התרגול תוך כדי ההדרכה יחד עם המנחה, עוזרים למשתתפים להגיע לתוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר.   בעלי המנוי המורחב באתר יכולים לקבל גישה לקבצי התרגול ולהוריד את אותם למחשב האישי ולעקוב מקרוב אחר החומר הנלמד, זאת במטרה לתרגל יחד עם המנחה ולבצע אחר כל התרגולים, צעד אחר צעד.
      הערה: יישום התוכנה המקומית על מחשבי המנויים, לדוגמה: Microsoft Excel, Adobe Photoshop וכדומה,  דרוש להפעלת קבצי התרגול.  אתר ASKOLI.CO.IL אינו מספק את התוכנות או את הרישיונות להפעלת התוכנה.

  • הספרייה המקוונת>>אשראי ופרטי תשלום

    • מהי מדיניות הפרטיות שלכם וכיצד אני יכול לעיין בה?

      הפרטיות שלך חשוב לנו מאוד. כל מידע אישי שמסרת באתר (למעט כרטיס אשראי) נשמר במערכת אתר ASKOLI.CO.IL. פרטים אישיים לעולם לא יעברו לגורם צד שלישי.
      אנא לחץ כאן כדי ללמוד עוד על "מדיניות הפרטיות" באתר. 

    • האם אתרASKOLI.CO.IL מבצע עדכוני מערכת ובאיזו תדירות הוא מבצע שיפורים?

      על מנת לעדכן אתר האינטרנט שלנו ולשפר את חווית הגלישה , אתר ASKOLI.CO.IL  מעדכן את המערכת שלו בכל יום ראשון בשעה 4:00AM וייתכן שיהיו דקה או שתיים, בהן הלקוח לא יוכל לגשת לאתר או לצפות בתכנים.

    • כאשר אני מבצע רכישה של מנוי או מוצר באתר עם כרטיס האשראי שלי באתר, אני מתבקש לספק את קוד האבטחה של (CSV). היכן אני יכול למצוא את הקוד?

      הכוונה היא לספרות קוד CSV שיש לכל כרטיס אשראי, כאשר מדובר בכרטיסי ויזה או מאסטרקרד - תמצא בגב הכרטיס 3 ספרות קוד (לצד 4 ספרות), כאשר מדובר בכרטיסי אשראי של אמריקן אקספרס תמצא בקדמת הכרטיס בחלק הימני העליון. הקוד ממוקם מעל מספר הכרטיס - שם תמצא 4 ספרות קוד אותם תצטרך לספק.

    • האם תשלום באתר ASKOLI.CO.IL עבור מוצרים או שירותים הינו בטוח ומאובטח?

      כן, כל רכישה באתר מאובטחת בטכנולוגיית SSL כחוק, כל תהליך הסליקה מבוצע ע"י חברת 'אישורית זהב' (קארד קום). חברת אישורית זהב היא מהגדולות כיום בישראל בכל הקשור לסליקת כרטיסי אשראי . חברת אישורית זהב משתמשת ברמות אבטחה מהגבוהות ביותר כיום ברשת ומפעילה אמצעים נוספים כגון חומת אשר, הצפנה וקידוד נתונים כדי למנוע מהאקרים לפרוץ ולהגיע לנתונים.
      חשוב לציין, פרטי האשראי שלך אינם נשמרים באתר ASKOLI.CO.IL
      אם עדיין יש לך שאלות בעניין אבטחת מידע, נשמח לסייע. אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו באימייל או בטלפון.

    • כיצד יופיע פירוט התשלום של מנוי לאתר ASKOLI.CO.IL בפירוט חיוב כרטיסי האשראי שלי?

      התשלום יופיע בדף פירוט חיובים של כרטיס האשראי שלך מ- ASKOLI.CO.IL בשם הבא: 'אסכולי און ליין'

    • אילו סוגים של כרטיסי אשראי אתם מקבלים? האם אני יכול לשלם בצ'ק?

      אנחנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי אשראי למעט: כרטיסי דיינרס וכרטיסי אשראי שאינם מישראל.
      עבור לקוחות בינלאומיים אנחנו מקבלים תשלום באמצעות PayPal כל המחירים הם במטבע שקל ישראל ILS ובשער החליפין הנוכחי.

  • עזרה טכנית>> תמלול

    • מדוע כשאני לוחץ על "הפעל כתוביות- CC" >ובוחר באפשרות "עברית" - אני עדיין לא יכול לראות את הכתוביות של הסרטון?

      כתוביות נוצרות לפעמים מספר שבועות לאחר עליית הקורס לאתר, ולכן ייתכן שבשלב זה עדיין לא קיימות כתוביות לקורס הנוכחי. כלומר זה בעבודה. אנחנו מבטיחים שתוך זמן קצר יעלו כתוביות לקורס הזה וניתן יהיה לצפות בקורס גם עם כתוביות בעברית.

    • כיצד אני מפעיל את התרגום בנגן?

      כשסרטון מנגן, עלייך ללחוץ על כפתור "הפעל כתוביות- CC" אשר נמצא בחלקו התחתון הימני של נגן הווידיאו, לחיצה על הכפתור יפתח תפריט, בתפריט עלייך לסמן את האפשרות "עברית"  לאחר סימון שפה "עברית" תוכל לראות את הכתוביות מופיעות בתחתית הסרטון.

    • האם אתם מציעים כתוביות ותרגום בנגן הווידאו שלכם?

      כן, אנו מציעים כתוביות ואפשרות תרגום עבור קורסים נבחרים באתר.
      הכתוביות מאפשרות לך את היכולת לחפש את הטקסט הנאמר במהלך הקורסים.
      תוכל לחפש ולמצוא טקסטים של התוכן הנאמר בשיעורים עצמם ע"י שימוש במנוע החיפוש הנמצא בכל עמוד קורס בחלק השמאלי העליון. או ע" לשונית "תמלול" אשר נמצא בכל עמוד קורס לצד לשונית "מנחה" ו"תוכן הקורס". בלשונית "תמלול" תוכל להקליק כל שם של שיעור כדי לראות את הטקסטים של תוכן השיעור ובאופן מתוזמן.
      באתר ASKOLI.CO.IL אנו מאמינים שכתוביות יכולות לשפר ולחדד את רמת הלמידה וההקשבה.

  • עזרה טכנית>> קבצי תרגול

    • ניסיתי להוריד את קבצי התרגול אך הם גדולים מדי בגודלם. אינני יכול להוריד אותם בשל כך. מה עלי לעשות?

      אנא צור קשר עם צוות התמיכה הטכני שלנו באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון.
      אם רוחב הפס שלך הוא מאוד מוגבל או השירות שלך באינטרנט אינו אמין שוב ושוב ייתכן שתרצה לשקול רכישה אחד של ה-DVD-ROM שלנו.
      הם מכילים את כל הסרטים וקבצי exercise לקורס ואינו דורשים חיבור לאינטרנט פעיל.

    • כיצד אוכל לחלץ או "לפתוח" את קבצי התרגול?

      לרוב, בכל מערכת הפעלה קיימת אפשרות מובנית של כלי לחילוץ ופתיחת קבצים דחוסים בפורמט  Zip, בנוסף ניתן להשיג תוכנות חינמיות ברשת לפתיחת קבצים דחוסים כמו  WinZip ,  WinRAR  וכו'..

    • הורדתי את קבצי התרגול למחשב, אבל אני לא יכול לאתר אותם. איפה אני מוצא אותם?

      מיקום ברירת המחדל ותיקיית ההורדות משתנה מדפדפן לדפדפן וממערכת הפעלה למערכת הפעלה.
      לרוב קבצים יורדים למחשב לתיקיית "הורדות".

    • היכן נמצאים קובצי התרגול וכיצד אוכל להוריד אותם?

      קבצי התרגול באתר ASKOLI.CO.IL זמינים רק למנויים במסלול "מורחב". גישה לקבצי התרגול תמצא בעמוד הקורס בחלקו השמאלי העליון  מתחת לשורת מנוע החיפוש של תוכן הקורס.
      הערה* - לא לכל קורס באתר ישנם קבצי תרגול, אומנם לקורסים שיש קבצי תרגול, ניתן ללחוץ על לחצן "קבצי תרגול להורדה" ומיד תתחיל להתבצע הורדה של הקבצים למחשבך.

    • קבצי התרגול שהורדתי אינם שלמים, מה עליי לעשות?

      קבצי התרגול של קורס מגיעים בקובץ דחוס בפורמט ZIP יחיד. לפני שאתה מחלץ את קבצי התרגול, ודא שההורדה הסתיימה במלואה.

  • עזרה טכנית >> סוגיות IP / רשת

    • באיזה רוחב פס כדאי לגלוש באתר שלכם ולצפות בתכנים?

      אנחנו ממליצים לגלוש ברוחב פס של 500 Kbpsומעלה כדי לקבל הזרמת וידיאו לחוויית גלישה מרבית.

    • מדוע כשאני מנסה לראות את הסרטונים , אני לא רואה כלום או שאני רואה סימן שאלה במקום התוכן?

      ישנן רשתות אשר מוגדרות לחסום הזרמת מדיה (קבצי וידאו) פנה אל מנהל הרשת שלך אם אתה חושד שזה המקרה.

  • עזרה טכנית >> בעיות בניגון סרטונים

    • כשאני מנסה לצפות בתוכן כלשהו מדוע הווידאו נתקע וקופא?

      צפייה בתכני וידאו מצריכה רוחב פס מהיר להזרמת הנתונים. אתר ASKOLI.CO.IL מספק הזרמת וידאו באיכות ומהירות גבוהה. ייתכן וקצב הורדת נתונים איטית מהסיבות הבאות:

      • רוחב הפס אתו אתה גולש עמוס, בדוק האם משתמשים נוספים מורידים תוכן ויוצרים עומס על רוחב הפס
      • גלישה מרשת ציבורית יכולה להאט את קצב העברת הנתונים
      • מרחק גדול מנקודת גישה אלחוטית, עליך להתקרב לנקודת גישה כדי לקבל קצת העברת נתונים טובה יותר
      • יישומים רבים פועלים במקביל במחשב, עלייך לסגור יישומים אשר עשויים לצרוך תוכן או מידע מהאינטרנט.

      בכל מקרה תמיד  תוכל להמתין מעט לפני לחיצה על לחצן ה PLAY  על מנת לאפשר לנגן לטעון את הסרטון.

    • באיזה פורמט הווידאו שלכם מקודד?

      קטעי הווידאו שלנו נדחסו לH.264. Codec ייחודי.
      קידוד בפורמט זה מספק איכות גבוהה יותר והורדת משך זמן הטעינה.

  • עזרה טכנית >> ספריית ההדרכות המקוונת

    • כיצד עובדים החיפושים באתר?

      באתר ASKOLI.CO.IL ישנם 2 שדות עיקריים של חיפוש תוכן באתר.

      1. שורת החיפוש בראש האתר משמאל תסייע לך למצוא תוכן כגון: שיעור, קורס, נושא וכדומה.
      הקלדה של טקסט בשורת השאלה תפעיל את תכונת הטקסט המשלים ותעזור לך להציג את התוכן המבוקש עוד לפני סיום הקלדת מילה או ביטוי.
      2. לאחר חיפוש ראשוני, תופיע תיבה ובה יהיה ניתן לסנן את התוצאה על פי מנחה, תוכנה, נושא וכדומה.
      3. בכל עמוד של קורס תמצא שדה חיפוש, החיפוש מתבצע בתוכן הקורס במטרה להקל עליך את הלמידה ותחסוך זמן רב בחיפוש הטקסט הנאמר בשיעור בתוך תוכן הקורס המתומלל .
      בעזרת תכונה זו ניתן להשיג ולהגיע אל המידע המדויק שאתה מחפש.

  • עזרה טכנית >> אחר

    • יש לי בעיה עם התוכנה, אני לא מצליח להפעיל אותה או נתקל בבעיה, מה עלי לעשות?

      עלייך ליצור קשר ספק התוכנה שלך, או ליצור קשר עם החנות מימנה רכשת את התוכנה, כמו כן תמיד תוכל ליצור קשר עם נותני התמיכה של חברת התכונה, או באתר החברה שלהם.

    • אני לא רואה ולא מוצא את ההדרכות שאני מחפש באתר. האם אני יכול לשלוח לכם בקשה כדי שתייצרו קורס בנושא אשר מעניין אותי?

      בהחלט! מאוד נשמח לקבל רעיונות והצעות במטרה לייצר תוכן חדש לאתר ASKOLI.CO.IL  במיוחד ללקוחות שלנו. תרגיש חופשי ליצור קשר ולכתוב לנו מה מעניין אותך ללמוד. תוכל לשלוח לנו בקשה באמצעות דף "צור קשר".

      אתה יכול גם לשמור על קשר אותנו דרך הבלוג שלנו, ערוץ הפייסבוק, או הטוויטר שלנו.

    • האם אני צריך את התוכנה כדי לצפות הדרכות? לדוגמה, האם אני חייב את תוכנת Photoshop כדי לעשות את קורס Photoshop, או את תכונת Excel לקורס Excel?

      אתה לא חייב שתהיה לך תוכנה כדי לצפות בסרטונים, אבל כדי לעבוד על התוכנה ולתרגל את החומר הנלמד עלייך להשיג את התוכנה Adobe Photoshop   או Microsoft Excel  וכדומה כדי שתוכל  גם לעבוד עם התוכנה וגם לתרגל עם קבצי התרגול הניתנים למנויים מורחבים באתר.

      חשוב לציין:  אתר ASKOLI.CO.IL אינו מספק את התוכנות או את הרישיונות להפעלת התוכנה.

    • לא מצאתי פתרון בשאלות בדף זה לבעיה שנתקלתי בה.

      בעיות טכניות רבות נפתרות לאחר שדרוג הדפדפן או JAVA
      אם התקלה לא נפתרה נסה לצפות בתוכן מדפדפן אחר. רוב תקלות הצפייה מתרחשות בגלל חוסר תאימות
      בגרסאות הדפדפן.
      אם הבעיה עדיין לא נפתרה תוכל לפנות אל מוקד התמיכה בעזרת טופס צור קשר או ישירות עם שירות הלקוחות שלנו
      במספר: 09-77-333-00 ונעשה מאמץ לעזור לך.